Brama jednoskrzydłowa

Projektowanie, rysunki, szkice

Moderatorzy: Nomad, BANAN, Marcin, Nikiel

ulek
Posty: 12
Rejestracja: 28 mar 2010, 12:15
Lokalizacja: Szczucin
Kontakt:

Brama jednoskrzydłowa

Post autor: ulek » 30 mar 2010, 14:39

Witam wszystkich
Mam taki problem Sąsiad Chce żebym zrobił mu bramę wjazdową. Problem polega na tym, ze wjazd na jego posesje jest pomiędzy dwoma ogrodzeniami i mieści się tylko auto osobowe, a on chce brame jednoskrzydłowa z mała bramka w tym skrzydle. brama ma mieć 3.25m podparta kółkiem na końcu. Moje pytanie czy robi się takie bramy? i jak to zaprojektować?
Dodam, że dopiero zaczynam rozkręcać biznes a tu pierwsza robota dziwoląg :-(
jeśli temat umieściłem w złym miejscu to przepraszam

Sadek
Posty: 117
Rejestracja: 19 gru 2009, 11:33
Lokalizacja: Nieborzyn
Kontakt:

Post autor: Sadek » 30 mar 2010, 18:45

Nie jestem profesjonalistą, ale ja bym to zrobił jako 2, tylko jedna część 2,30 i druga 0,95 i jako 2 skrzydłową. Bo żeby była bramka w bramie to jakby to miało z 2 metry wysokości to można coś kombinować.
Pozostaję otwarty, elastyczny, ciekawy.

ulek
Posty: 12
Rejestracja: 28 mar 2010, 12:15
Lokalizacja: Szczucin
Kontakt:

Post autor: ulek » 30 mar 2010, 19:15

tylko, że do tego ma byc jeden siłownik żeby zamykał i otwierał a próbowałem namowic na 2 skrzydła ale nie on chce taka i w tym problem

Awatar użytkownika
StellArt
Posty: 631
Rejestracja: 05 mar 2010, 02:06
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: StellArt » 30 mar 2010, 19:23

Witam nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem,ale jeśli tak to proponuje tą furtkę dać w środku bramy i zrobić z niej coś w rodzaju rozety rekoracyjnej, na szkicu jest pokazane jak zrobić by kształtownik znacznie zyskał na sztywności, proponuje Ci wykonać kilka szkiców w skali i ustalić proporcje jakie ma mieć ta brama
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Sadek
Posty: 117
Rejestracja: 19 gru 2009, 11:33
Lokalizacja: Nieborzyn
Kontakt: