POSPOLITE RUSZENIE!!!!!!!!!!!

Sprawy dotyczące SFK

Moderatorzy: Nomad, BANAN, Marcin, Nikiel

lexi
Posty: 127
Rejestracja: 13 sie 2010, 12:48
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: lexi » 06 wrz 2010, 13:10

A może by tak :
To forum jest na płatnym serwerze. Więc może by przemysleć pomysł zbudowania takowego na jakimś dostępnym szablonie i podpięcie np. do mojego miejsca na serwerze interii. Ja i tak raz do roku wnoszę opłatę za serwer więc czy wisi na nim jeszcze forum to żadna kwestia. Ja nic za to nie chcę byle ktoś nim zarządzał bo ja raczej w tym względzie lajkonik jestem.
Co Panowie na to ??? :-D
Oczywiście nie wyklucza to pomysłu koszulek organizacyjnych ;-) co można by rozdać za drobna opłatą (po kosztach) chętnym forumowiczom.

Awatar użytkownika
killrathi
Posty: 363
Rejestracja: 10 wrz 2009, 10:09
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: killrathi » 06 wrz 2010, 13:41

zły pomysł...
hosting na home.pl jest bardzo dobry. Dobra obsługa techniczna, dobry uptime serwerów itp... przeniesienie serwisu na interię to tylko pozorne oszczędności - kilka złotych w skali roku, natomiast w razie awarii można zostać na lodzie.
Poza tym utrzymanie własnej stronki to co innego niż utrzymanie forum - forum generuje dużo więcej ruchu, zwłaszcza że forum się rozwija więc dostępne pasmo musi być duże.
Uważam, że lepiej płacić więcej za lepiej niż mniej za g....

ale to moje zdanie i nie musi być słuszne.

edzia:
jeżeli forum/portal ma być profesjonalnie zbudowany to odradzam wszelkie darmowe i powszechnie dostępne szablony. Niestety, ale w oczach internautów takie darmówki nie świadczą dobrze o serwisie. A to chyba ma być wizytówka Stowarzyszenia.

Awatar użytkownika
jolo
forumoholik
Posty: 1117
Rejestracja: 28 sie 2009, 22:15
Lokalizacja: Olkusz okolice

Post autor: jolo » 06 wrz 2010, 19:12

trzeba ustanowić skarbnika, nr konta i wpłaty /co łaska/ na rzecz Stowarzyszenia i Forum

i nie ma się co przejmować formalnościami, potrzebne piniondze

trzeba też publikować kto ,ile i kiedy oraz, raz w miesiacu stan środków

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 165
Rejestracja: 02 wrz 2009, 09:16
Lokalizacja: Tykocin

Post autor: Proboszcz » 06 wrz 2010, 19:27

jolo pisze:trzeba ustanowić skarbnika, nr konta i wpłaty /co łaska/ na rzecz Stowarzyszenia i Forum

i nie ma się co przejmować formalnościami, potrzebne piniondze

trzeba też publikować kto ,ile i kiedy oraz, raz w miesiącu stan środków
Skarbnik w Zarządzie i konto to chyba obligatoryjnie powinny być w każdym Stowarzyszeniu?
Ze swego doświadczenia z uczestniczenia w rożnych stowarzyszeniach wiem, że zazwyczaj jak była składka odgórnie nakazywana, to wykruszali się ludzie. Tak jak pisze Jolo, bardziej sprawdzają się wpłaty co łaska i staranie się o kasę u sponsów i w programach nie tylko unijnych. Najprościej uderzać (np. jeśli chodzi o warsztaty) do urzędów marszałkowskich, starostw i urzędów miast i gmin.

Co do publikowania to ja wołałbym nie być wymieniany.

Rafal L.
Posty: 707
Rejestracja: 16 maja 2010, 09:28
Lokalizacja: Płońsk
Kontakt:

Post autor: Rafal L. » 06 wrz 2010, 20:52

Jestem nowy na forum.I moim skromnym zdaniem tak jak jolo lepiej dać składki co łaska.Odgórne narzucone odstrasza osoby .Tez jestem zainteresowany wpłatami co łaska.

Awatar użytkownika
Nomad
Moderator
Posty: 2263
Rejestracja: 28 sie 2009, 10:34
Lokalizacja: Jasło

Post autor: Nomad » 06 wrz 2010, 20:58

Dobra ja dziś wpłaciłem. Płaciłem z konta mojego ojca przelewem internetowym.

Awatar użytkownika
Grzegorz K.
Administrator
Posty: 3842
Rejestracja: 29 sie 2009, 12:21
Lokalizacja: Ustka/Słupsk

Post autor: Grzegorz K. » 06 wrz 2010, 22:06

W środę idę po nip. Co do formalności związanych z funduszami to niebawem coś wykrystalizuje się na posiedzeniu zarządu.
Obrazek

Awatar użytkownika
wszebąd
Posty: 551
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:01
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: wszebąd » 06 wrz 2010, 23:12

Jeśli powstanie wirtualna biblioteka ze skanami to może się opłacać być "kimś" :mrgreen: z tytułem


HOWGH

Awatar użytkownika
Nikiel
Administrator
Posty: 2237
Rejestracja: 28 sie 2009, 21:50
Lokalizacja: Jasło

Post autor: Nikiel » 07 wrz 2010, 12:37

Czyli kierujemy się w stronę składek. Składki = się księgowość = 100-150 pln miesięcznie =1200- 1800 pln rocznie. a za 2 tysiaki to już można fajne warsztaty zrobić :/ ile by musiało być kasy ze składek, żeby było na opłaty za serwery, domeny, księgowość? do tego kasa na warsztaty i koszulki.

Jedyne wyjście to reklama, sponsorzy i UE
ludzie dzielą się na dwie grupy:) pierwsza grupa to ludzie, którzy dzielą ludzi na dwie grupy, a druga to ludzie którzy tego nie robią :P

Awatar użytkownika
killrathi
Posty: 363
Rejestracja: 10 wrz 2009, 10:09
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: killrathi » 07 wrz 2010, 12:47

Nikiel pisze:Czyli kierujemy się w stronę składek. Składki = się księgowość = 100-150 pln miesięcznie =1200- 1800 pln rocznie. a za 2 tysiaki to już można fajne warsztaty zrobić :/ ile by musiało być kasy ze składek, żeby było na opłaty za serwery, domeny, księgowość? do tego kasa na warsztaty i koszulki.

Jedyne wyjście to reklama, sponsorzy i UE
bez przesady, na tak prostą księgowość jak w Stowarzyszeniu wynajmowanie księgowej nie jest niezbędne. Wystarczy arkusz kalkulacyjny i trochę chęci :)

Awatar użytkownika
wat93
Administrator
Posty: 1425
Rejestracja: 28 sie 2009, 12:02
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: wat93 » 07 wrz 2010, 17:21

no to kto chetny? bez formalnosci to nie ma sensu bo bedzie ze do siebie bierzemy. z formalnosciami to sie komplikuje i dopoki nie bedziemy miec kogos kto sie papierami zajmie to nie ma sensu...

Awatar użytkownika
harlem
Posty: 725
Rejestracja: 28 sie 2009, 10:12
Lokalizacja: Mosina
Kontakt:

Post autor: harlem » 07 wrz 2010, 19:49

Jestem przeciwny składkom. Księgowość ??? to tylko forum, nie mieszajmy do naszych inicjatyw systemu państwowego, jeśli kochane państwo polskie zechce nam pomóc w działaniu to możemy sie umówić ( na piwo ;-) ). Nie mam zamiaru oddawać poprzez księgowość do skarbu panstwa w postaci kolejnych podatków, zobowiązań. Jest temat do ogarnięcia - ustalamy finansowanie, umawiamy sie na termin wpłat i po sprawie.

Awatar użytkownika
Nikiel
Administrator
Posty: 2237
Rejestracja: 28 sie 2009, 21:50
Lokalizacja: Jasło

Post autor: Nikiel » 07 wrz 2010, 20:07

tak jak teraz?

no dobra a co z pieniędzmi unijnymi, które mogło by brać SFK?
ludzie dzielą się na dwie grupy:) pierwsza grupa to ludzie, którzy dzielą ludzi na dwie grupy, a druga to ludzie którzy tego nie robią :P

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 165
Rejestracja: 02 wrz 2009, 09:16
Lokalizacja: Tykocin

Post autor: Proboszcz » 07 wrz 2010, 20:20

Harlem, jakie podatki?
Za składki i wiele, wiele innych rzeczy stowarzyszenia nic państwu nie płacą.
Coroczne zeznanie natomiast i tak trzeba ze Stowarzyszenia składać, podobnie jak posiadać konto. I to bez względu na to, czy jakąś kasę stowarzyszenie posiada czy nie.

Nikiel, stowarzyszenie to nie firma, księgowość możesz załatwić za czekoladę u księgowej w gminie. TO JEST ZAZWYCZAJ JEDEN PIT W ROKU.

Co do dotacji, nie tylko unijnych, warto śledzić to - http://www.ngo.pl/
zakładka - termin ucieka.

Awatar użytkownika
jolo
forumoholik
Posty: 1117
Rejestracja: 28 sie 2009, 22:15
Lokalizacja: Olkusz okolice

Post autor: jolo » 07 wrz 2010, 21:02

panowie jesteśmy rozsiani po Polsce , jest kłopot z podstawami funkcjonowania forum, a co dopiero ze stowarzyszeniem :roll: , gdzie nam do dotacji unijnych , bez jaj , dajcie nr konta , skarbnika ,(moge być ja albo ktokolwiek) , raz w miesiącu publikujemy na wewnętrznym wpłaty i stan konta po to aby wiedzieć kto jest dobroczyńcą/mecenasem :-D , no i żeby skarbnik nie kręcił coś na boku, taka publikacja zmotywuje innych na zasadzie , rowmet dał stówę to ja dam 120, nie jestem cienias 8-) hhehe

bedzie na serwer koszulki itp,

Zablokowany

Wróć do „STOWARZYSZENIE FORUM KOWALSKIE - association”